شناسهٔ خبر: 65465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای بهسازی مسیر و پاسخگویی به خواسته شهروندان صورت گرفت؛

اجرای عملیات روکش آسفالت در جاده سلفچگان - راهجرد

روکش اسفالت رئیس اداره راهداری سلفچگان گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت در جاده سلفچگان - راهجرد در راستای بهسازی این مسیر به زودی به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، رئیس اداره راهداری سلفچگان گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت در جاده سلفچگان - راهجرد در راستای بهسازی این مسیر به زودی به پایان می‌رسد.

 سید مهدی موسوی با اشاره به تخریب روکش آسفالت محور سلفچگان - راهجرد در گذر زمان اظهار کرد: این مسئله موجب اعتراض بسیاری از رانندگان وسائل نقلیه سبک و سنگین شده بود.

وی افزود: با توجه به آغاز سال جدید و لزوم نوسازی جاده‌های استان در راستای رضایت‌مندی عمومی، اجرای روکش آسفالت در بخشی از این محور که بیشترین آسیب را دیده بود در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری سلفچگان استان قم با بیان اینکه اجرای عملیات روکش آسفالت در دو کیلومتر از این مسیر هشت کیلومتری آغاز شده است گفت: با توجه به برودت هوا و بارش نزولات جوی، این کار در چند مرحله صورت می‌گیرد و در حال حاضر روکش آسفالت به صورت لاین به لاین انجام می‌شود تا تردد در مسیر هم جریان داشته باشد.

وی ادامه داد: عملیات روکش آسفالت در مسیر سلفچگان - راهجرد از محل اعتبارات ملی صورت می‌گیرد و قرار است سال آینده روکش بقیه مسیر همراه با زیرسازی انجام شود.

موسوی خاطرنشان کرد: لکه‌گیری‌های هندسی و پراکنده نیز در سطح تمام جاده‌های حوزه سلفچگان در حال انجام است و بعد از تعطیلات نوروزی هم ادامه خواهد یافت.

نظر شما