شناسهٔ خبر: 65478 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش سرعت عملیات اجرایی احداث کنارگذر پاکدشت

روكش آسفالت مدیر راه و شهرسازی جنوب تهران از افزایش سرعت عملیات اجرایی احداث کنارگذر پاکدشت با تدبیر و تلاش اداره کل راه و شهرسازی تهران خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران, مدیر راه و شهرسازی جنوب تهران از افزایش سرعت عملیات اجرایی احداث کنارگذر پاکدشت با تدبیر و تلاش اداره کل راه و شهرسازی تهران خبر داد.

سلطانی صبور مدیر راه و شهرسازی جنوب تهران ( شهرستانهای ری و پاکدشت) با اعلام این خبر گفت: به تدبیر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران به همراه تیمی از فرمانداری پاکدشت و ادارات کل جهاد کشاورزی و محیط زیست در محل کارگاه عمرانی شرکت خاتم الانبیا حاضر شدند و درباره ابعاد و اهمیت این پروژه مذاکراتی صورت گرفت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نیز در ادامه افزود: پروژه ۳۲ کیلومتری کنار گذر پاکدشت که تاکنون ۹ کیلومتر از عملیات زیرسازی آن انجام شده است، ورودی ترافیک شرق کشور به پایتخت است و با افتتاح آن شاهد تسهیل و روان سازی ترافیک و ارتقای ایمنی محور امام رضا(ع) خواهیم بود، به واقع کنارگذر پاکدشت و بزرگراه امام رضا (ع) مکمل همدیگر بوده و در واقع این کنارگذر ۵۰ درصد از ترافیک فعلی محور امام رضا را از خودش عبور خواهد داد.

شهداد کاوه در پایان از تکمیل ۱۰ کیلومتر از کنار گذر مذکور تا  پایان تیر ماه سال ۹۸ خبر داد و افزود همزمان با اجرای این ده کیلومتر از انتهای پروژه و از محل پلیس راه شریف آباد نیز قرار گاه خاتم الانبیا در جبهه دوم کاری با افزایش سرعت کار و تزریق ماشین آلات بیشتر سرعت عملیات اجرایی را افزایش خواهد داد.

نظر شما