شناسهٔ خبر: 65498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت عملکرد راه وشهرسازی استان یزد برای شرکت در جشنواره شهید رجایی

به دنبال تکالیف ابلاغی شد از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی درجهت ارزیابی دستگاههای اجرایی استان، مقرر شده از ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال آتی کلیه اطلاعات و شاخص های عملکردی ادارات کل هم در بخش اختصاصی و هم در بخش عمومی در سامانه تسما ثبت شود تا بر اساس اطلاعات وشاخص های وارد شده در این سامانه دستگاههای اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گیرند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد، به دنبال تکالیف ابلاغی شد از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای ارزیابی دستگاههای اجرایی استان، مقرر شده از ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال آتی کلیه اطلاعات و شاخص های عملکردی ادارات کل هم در بخش اختصاصی و هم در بخش عمومی درسامانه تسما ثبت شود تا بر اساس اطلاعات وشاخص های وارد شده در این سامانه دستگاههای اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گیرند .

 نشست تخصصی با هدف سیاست گذاری وهمگرایی پرسنل متخصص درمعاونت های این اداره کل، با هدف تامین اطلاعات مربوط به شاخص های اختصاصی وعمومی با حضورسید عباس مشکاتی سرپرست این اداره کل و معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی در اداره وشهرسازی  برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان درخصوص این نشست گفت: جلسه ای که امروز برگزارشد با هدف برنامه ریزی دقیق و مدون جهت شرکت فعال درجشنواره شهید رجایی بوده که مقرر است با ارائه اطلاعات مستند وشفاف و روشن که همکاران بنده درهمه بخش ها و معاونت ها تهیه کنند و در سامانه مربوطه ثبت نمایند، بتوانیم با قوت و دقت خوبی در کسب رتبه  امتیازات عالی در جشنواره شهید رجایی  امسال بدرخشیم.

  محمدمهدی منتظری بیان کرد: با توجه اینکه علاوه بر وظایف سازمانی  اقدامات مضاعفی راهمکاران حاضردراین نشست  تقبل نموده اند  برای جمع آوری اطلاعات شاخص ها با ید با انگیزه و اقتدار وارد شویم تا جزء اولین ها باشیم و این اداره کل با وظایف خطیری که دارد، انتظار داریم کمافی السابق در این عرصه نیز موفق باشیم .

معاون راه و شهرسازی استان در پایان ضمن تشکر ازهمکاری همه بخش ها و معاونت ها افزود: امتیاز کلی شاخص های اختصاصی سال گذشته ما ۹۷۵ بوده امیدواریم که امسال  امتیاز بیشتری را کسب خواهیم کرد .