شناسهٔ خبر: 65525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن سازی راه‌های گلستان با ۲۵میلیارد ریال اعتبار در نوروز ۹۸

نصب تابلو رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری گلستان از ایمن سازی بالغ بر ۵ هزار کیلومتر از راه‌های استان برای تردد مسافران و کاربران جاده‌ای در ایام نوروز خبرداد و گفت که حدود ۲۵میلیارد ریال صرف این کار در ایام نوروز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، رئیس اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل از ایمن سازی بالغ بر ۵ هزارکیلومتر از راه‌های استان برای تردد مسافران و کاربران جاده‌ای در ایام نوروز خبرداد و گفت حدود ۲۵میلیارد ریال صرف این کار در ایام نوروز شده است.

سعید زنگانه در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل متبوع اظهار داشت: احیای خط‌کشی‌ها، اصلاح، تعمیر و نصب گاردریل‌ها، تهیه و نصب بشکه و میله ترافیکی، تهیه و نصب چشم گربه‌ای ها، اجرای شیارهای لرزاننده و نقوش و علائم افقی بر سطح جاده‌ها از کارهایی بوده که برای ایمن سازی راههای استان انجام شد.

وی،از نصب حدود ۱۳ هزار تابلوی هدایت مسیر، احیا و نصب تابلوهای اطلاعاتی، اجرای و بهینه سازی روشنایی‌ها و پاکسازی و زیباسازی حریم،میانه و کنار جاده‌ها بعنوان بخش دیگری از فعالیت‌های ایمن سازی راهها نام برد.

زنگانه افزود که با نصب ۴۰ عدد پلیس مجازی و ۲۰۰ چراغ چشمک زن در جاده های پرخطر سعی شده که دقت رانندگان را به احتیاط بیشتر جلب شود.

وی به کاربران جاده‌ها اعلام کرد که تابلوهای فسفری نصب شده در طول جاده‌ها هشداردهنده نقاط پرخطر است و باید احتیاط بیشتر در این مناطق داشته باشند.

زنگانه همچنین یادآورشد که با توجه به اینکه نقاط زیادی از راههای استان در حال بهسازی و اضافه عرض هستند و با توجه به تعطیلی کارگاهها در ایام سفرهای نوروزی، احتیاط بیشتر مسافران را در این مناطق می‌طلبد.

نظر شما