شناسهٔ خبر: 65551 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمدید ،صدور و ارتقای پروانه اشتغال به کار ۱۷ هزار مهندس در سال ۹۷

مهندس ساختمان اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمانی در سال ۹۷ بالغ بر ۱۷ هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی را ارتقا، صادر و تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران, اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان این اداره کل در سال ۹۷ بالغ بر ۱۷ هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی را ارتقاء، صادر و تمدید کرد.

در گزارش اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان آمده است که بالغ بر ۱۷۰۰ نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهر تهران انجام شده است. در بحث صدور ، تمدید و ارتقای پروانه اشتغال به کار کاردانی ۷۶ مورد و در صدور ، تدید و ارتقای پروانه اشتغال به کار معمارات تجربی ۲۳۹ مورد انجام شده است.

از دیگر موارد ارائه شده در گزارش این اداره می توان به برگزاری هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با حضور ۱۷۴ نامزد شرکت در انتخابات و انتخاب ۲۵ عضو نهایی هیات مدیره و همچنین برگزاری آزمونهای ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اشاره کرد .

نظر شما