شناسهٔ خبر: 65571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امکان نظارت برخط بر عملکرد شرکت‌های مسافربری بین‌شهری لرستان فراهم شد

اتوبوس با تلاش کارشناسان اداره فناوری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، امکان نظارت برخط(آنلاین) کارشناسان حمل و نقل بر عملکرد شرکت‌های مسافربری بین‌شهری فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان, با تلاش کارشناسان اداره فناوری این اداره کل ، امکان نظارت برخط(آنلاین) کارشناسان حمل و نقل بر عملکرد شرکت‌های مسافربری بین‌شهری فراهم شد.

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اعلام این خبر گفت: با راه‌اندازی شبکه ارتباطی الکترونیکی بین کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و پایانه‌های مسافربری استان، نظارت کارشناسان بر فرآیند صدور بلیت و عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر به‌صورت برخط صورت می‌گیرد.

عارف امرایی با بیان اینکه این شیوه نظارتی با دقت بیشتری همراه است، بسیار تصریح کرد: این اقدام ارزشمند با تلاش اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان صورت گرفته است.

وی گفت: دغدغه این اداره‌کل سفری ایمن و همراه با آرامش برای مسافران نوروزی است که با فراهم شدن این امکان، خدمات حمل و نقل مسافر در استان نسبت به قبل ارتقاء خواهد یافت.

نظر شما