شناسهٔ خبر: 65573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۲ اکیپ راهداری خراسان شمالی به مسافران نوروزی خدمات می دهند

تلاش شبانه‌روزی راهداران استان زنجان جهت برفروبی آزادراه زنجان -قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در طرح نوروزی سال ۹۸ تعداد ۲۲ اکیپ راهداری در سطح جاده های استان به مسافران عبوری خدمات رسانی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی, مدیر این اداره کل گفت: در طرح نوروزی سال ۹۸ تعداد ۲۲ اکیپ راهداری در سطح جاده های استان به مسافران عبوری خدمات رسانی می کنند.

۳۰۰ راهدار در محورهای خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم  اظهار کرد: در طرح نوروزی ۹۸ بالغ بر ۳۰۰ راهدار مشارکت دارند و ۶ هزار و ۱۲ کیلومتر از جاده های استان را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهند.

وی افزود: برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی، ۲۶۶ دستگاه ناوگان راهداری به کار گرفته می شود.و ۱۹ راهدارخانه در استان برای اسكان ضروري وخدمات رسانی به رانندگان عبوری از استان تجهيز وآماده شده و راهداران برای تامین ایمنی سفرها حضور دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: ۷۳ دستگاه خودروی گشت راهداری به منظور خدمات رسانی به مسافران در جاده های استان حضور دارند.

نظر شما