شناسهٔ خبر: 6562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد استاندار بوشهر از فاز نخست طرح بهسازی محور تنگستان - فراشبند

بازديد استاندار بوشهر از فاز نخست طرح بهسازی محور تنگستان استاندار بوشهر به همراه سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر از فاز نخست طرح بهسازي محور تنگستان - فراشبند بازديد كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، سرپرست اداره كل راه شهرسازی استان بوشهر گفت : محور تنگستان - فراشبند دومین راه ارتباطی استان بوشهر به فارس است که اکنون فاز نخست طرح بهسازی آن با ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا مي شود.

فرزاد رستمی بابیان اینکه  بخشی از اين مسیر به سمت فراشبند و فیروزآباد فارس است افزود : محور تنگستان به فراشبند دارای 115 کیلومتر است که 23 کیلومتر آن در شهرستان تنگستان قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه طرح بهسازی محور اهرم به فراشبند در دستور کار قرار دارد بیان کرد: این محور دارای چند فاز عملیاتی است که اکنون 6.5 کیلومتر آن در برنامه طرح‌های بهسازی اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.

رستمی با اشاره به اینکه اکنون 3 کیلومتر از این محور اجرا شده گفت: فاز نخست طرح بهسازی محور اهرم به فراشبند با اعتبار 100 میلیارد ریال اجرا شده که 3.5 کیلومتر دیگر امسال اجرا می‌شود.

وی، اجرای عملیات خاکی، بر روی مسیر تعریضی، اجرای عملیات ابنیه فنی، عملیات روسازی مسیر و نصب علائم راهنما و خط‌ کشی، اجرای دیوار حفاظتی به 188 متر و ارتفاع 10 متر و اجرای دیوار حائل بتنی مسلح و غیرمسلح به طول 450 متر از جمله عملیات‌های طرح یاد شده دانست.

رستمی، ساخت آبرو و دیوار مسلح و غیر مسلح را از دیگر طرح‌های اجرا شده در بهسازی محور اهرم تنگستان دانست و گفت: تاکنون پروژه بهسازی محور اهرم تنگستان به فراشبند فارس 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد./

نظر شما