شناسهٔ خبر: 65623 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

۳۷۰۰ پرواز نوروزی داخلی و خارجی تا ۲۹اسفندماه انجام شد

رضا جعفرزاده مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی کشوری از انجام بيش از ۳۷۷۲ پروار نوروزی تا ۲۹ اسفند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده از انجام  ۳۷۷۲ پرواز نوروزی  تا ۲۹ اسفند سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۷۳۸پرواز داخلی و ۱۰۲۴پرواز خارجی بوده است.

وی افزود: فرودگاه حضرت امام با انجام ۶۵۰پرواز خارجی پرترافیک ترین فرودگاه در پرواز های بین المللی و فرودگاه مهرآباد و مشهد مقدس به ترتیب پرترافیک ترین فرودگاه در پروازهای داخلی کشور به شمار می روند.

جعفرزاده تعداد پروازهای عبوری  در این ایام تا ۲۹ اسفندماه را ۵۵۱۱ پرواز ذکر کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایتهای دارای مجوز که لیست آنها بر روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت انجمن شرکت های هواپیمایی فراهم است و بر لزوم مدیریت بیشتر شرکتهای هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید کرد و از شرکت های هواپیمایی خواست هرگونه تخلف و سودجویی را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست، هرگونه تخلف را به سازمان گزارش کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.