شناسهٔ خبر: 65696 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

آمادگی بندر چابهار برای اسکان میهمانان نوروزی در شرایط جوی نامساعد/ بازدید گردشگران نوروزی از بنادر شهید بهشتی و‌ شهید کلانتری چابهار

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار برای اسکان میهمانان نوروزی در شرایط جوی نامساعد آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و  دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از ابتدای نوروز امسال تاکنون جمع کثیری از گردشگران نوروزی روزانه از اسکله‌های بنادر شهید بهشتی و‌ شهید کلانتری چابهار بازدید کردند، افزود: بر اساس تمهیدات پیش بینی شده، گردشگران با خودروی شخصی در دو نوبت صبح و‌ بعدازظهر از اسکله های بنادر چابهار بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی سفرهای نوروزی و بر اساس پیش بینی  تغییرات شرایط جوی آب و‌ هوایی و احتمال بارندگی، ‌ اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، آمادگی اسکان میهمانان نوروزی در مکان سرپوشیده و ارائه خدمات ضروری را خواهد داشت.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، گفتنی است با شروع بارندگی بهاری ناگهانی تعدادی خودرو از بازدیدکنندگان در محل سرپوشیده به مدت یک ساعت و تا زمان قطع بارش اسکان یافتند.