شناسهٔ خبر: 65749 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد:

تخریب و جمع‌آوری اسکله‌های غیر مجاز در رودخانه کارون

بندر خرمشهر مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: اسکله‌های غیرمجاز در سطح رودخانه کارون برای افزایش ایمنی گشت‌های تفریحی توسط گروه نظارتی اداره کل بندر خرمشهر تخریب و جمع آوری شدند

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نورالله اسعدی اظهار کرد: درراستای افزایش ضریب ایمنی گردشگری دریایی و برای ممانعت از هرگونه خسارت احتمالی ناشی از استفاده از اسکله‌های نا ایمن و غیرمجاز، اسکله‌های غیرمجاز در سطح ساحل رودخانه کارون تخریب و جمع آوری شد.

وی افزود: ارگان‌های دخیل در طرح ایمنی گردشگری نوروز 1398 شهرداری، نیروی انتظامی و اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، متولی نظارت و جمع‌آوری اسکله‌های غیرمجاز و ناایمن در سطح رودخانه کارون هستند که در این زمینه هماهنگی خوبی برای برخورد با متجاوزان به قانون ایجاد شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: تمام تلاش اداره کل بندر و دریانوردی اشاعه فرهنگ گردشگری دریایی با در نظر گرفتن اصل ایمنی و رعایت استانداردها و مقررات برای رفاه حال مردم است.

اسعدی گفت: امیدواریم صاحبان شناورها با توجه به نکات ایمنی و رعایت مقررات و قوانین از هرگونه بروز حادثه احتمالی در بحث گردشگری دریایی جلوگیری کنند.