شناسهٔ خبر: 65824 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عنوان کرد:

جابه‌جایی بیش از ۳۶۰ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تا نهم فروردین/ افتتاح ترمینال سلام و منطقه ویژه اقتصادی، مهم‌ترین اقدامات شهر فرودگاهی در سال جاری است

فرودگاه امام مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جابه‌جایی بیش از ۳۶۰ هزار مسافر نوروزی تا نهم فروردین با استفاده از ۲ هزار و ۲۱۲ سورتی پرواز در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

علی رستمی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به آمار پروازهای نوروزی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: از ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ تا ۹ فروردین ۱۳۹۸، در مجموع ۲ هزار و ۲۱۲ سورتی پرواز در این فرودگاه انجام شده که هزار و ۱۰۳ پرواز ورودی و هزار و ۱۰۹ پرواز خروجی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۶۲ هزار و ۴۵ مسافر با استفاده از این پروازها جابه‌جا شده‌اند که این تعداد شامل ۱۵۲ هزار و ۱۲۷ مسافر ورودی و ۲۰۹ هزار و ۹۱۸ مسافر خروجی می‌شود. 

رستمی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این فرودگاه در سال جدید خورشیدی گفت: افتتاح ترمینال-گالری سلام و منطقه ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مهم‌ترین اقدامات ما در سال ۱۳۹۸ خواهند بود.

وی ادامه داد: در صورت جذب سرمایه‌گذار، احداث ترمینال ایرانشهر نیز در این سال آغاز خواهد شد.