شناسهٔ خبر: 65959 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

طی دیروز و امروز انجام شد؛

تردد دو طرفه در آزادراه قزوین-رشت/بازگشایی محورهای پیرمحمد- سه‌‎راهی بان‌رحمان در ایلام و الشتر-فیروزآباد در لرستان/انسداد محورهای قهاوند-کمیجان در همدان و شوش-فکه در خوزستان

مرکز مدیریت راه‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور از بازگشایی مسیرهای پیرمحمد-سه‌راهی بان‌رحمان در ایلام، آزادراه قزوین- رشت (مسیر شمال به جنوب) و مسیر الشتر-فیروزآباد در لرستان و انسداد محورهای قهاوند-کمیجان در همدان و شوش-فکه در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت بازگشایی‌ها و انسدادهای مسیرهای برون شهری و برون استانی را اعلام کرد.  

بر این اساس، بازگشایی مسیر پیرمحمد-سه راهی بان رحمان در استان ایلام که به علت طغیان رودخانه ها مسدود شده بود امروز ۱۴ فروردین ماه، ساعت ۱۱:۲۰  بازگشایی شد. همچنین، آزادراه قزوین-رشت(مسیر شمال به جنوب) نیز ابتدای امروز ۱۴ فروردین ماه که به علت طغیان رودخانه و جاری شدن سیل مسدود شده بود بازگشایی شد که در حال حاضر تردد در این مسیر به صورت دوطرفه و روان در حال جریان است. مسیر الشتر-فیروزآباد در استان لرستان نیز که به علت طغیان رودخانه ها مسدود اعلام شده بودم امروز یک بامداد بازگشایی شد.

در عین حال مسیرهایی که روز گذشته بازگشایی شدند، شاملِ مسیرهای شاندیز-زشک، محور فرعی طرقبه-نقندر و کنگ و بالعکس و محور قدیم مشهد-چناران در خراسان رضوی است.

محورهای قهاوند-کمیجان در استان همدان از ساعت ۲۱، ۱۳ فروردین ماه و محور شوش-فکه در استان خوزستان به علت طغیان رودخانه تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است. مرکز مدیریت راه های کشور محوز جایگزین شوش-فکه را دهلران-فتح المبین-فکه اعلام کرده است.