شناسهٔ خبر: 65968 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شهر فرودگاهی خبر داد

تشدید نظارت و بازرسی ها از غرف فرودگاه امام (ره) در ایام نوروز

مرتضی حنیفی راد درایام سفرهای نوروزی و به منظور حمایت از حقوق مراجعان و مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تمامی ۱۶۰ غرفه عرضه کننده محصولات و خدمات ترمینال این فرودگاه تحت نظارت و بازرسی های کارشناسان دفترخدمات بازرگانی و کسب وکار شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بوده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهند شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مرتضی حنیفی راد مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی و کسب و کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  گفت : براساس دستور العمل ستاد تسهیلات نوروزی و دستور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و با محوریت هدف "نوروز متفاوت – فرودگاه متفاوت" گشت های نظارتی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۹۷ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۸  هر روز و در سه نوبت از غرف ترمینال مسافری فرودگاه امام (ره) بازدید کرده و بر عملکرد آن ها نظارت دارند. 

وی ادامه داد : در بازرسی های که از غرف فرودگاه انجام می شود در صورت مشاهده تخلفاتی همچون گرانفروشی ، کم فروشی ، فروش محصولات خارج از قرارداد ، نداشتن قیمت بر روی اجناس و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و مقرراتی، غرفه متخلف در نوبت اول تذکر، در نوبت دوم اخطار کتبی و در مرحله سوم ضمن اخذ کارت تردد مسئول غرفه نسبت به پلمپ آن واحد صنفی اقدام شده و از ادامه فعالیت آن در فرودگاه جلوگیری خواهد گردید .

حنیفی راد افزود:  در این دوره از سفرهای نوروزی بر اساس برنامه ریزی ها و تدابیر اتخاذ شده غرف شایسته  و فعال در ترمینال فرودگاه امام (ره) نیز که با عملکرد خود موجب رضایتمندی مسافران و مراجعان شوند شناسایی شده و ضمن تقدیر از آن ها، با امتیاز خاص رتبه بندی خواهند شد. 

گفتنی است در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) یکصد و شصت غرفه شامل کافی شاپ ، رستوران ، صنایع دستی ، عرضه سوغات و محصولات شهرهای مختلف کشور ، صرافی ، عرضه محصولات غذایی ، عطر و ادکلن ، بیمه ، بانک و غیره فعالیت دارند.