شناسهٔ خبر: 65987 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبرداد؛

مسدود شدن محور ریلی جنوب به علت آب شستگی

 بازدید مدیرعامل راه آهن از چند محور ریلی کشور آب شستگی زیر سازی خط راه آهن در بلاک آهودشت به بام دژ بر اثر سیل کم سابقه در ساعت ۴ صبح امروز موجب مسدودی مسیر ریلی جنوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن،  در اطلاعیه مسدودی خط ریلی محور جنوب را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است آب شستگی زیر سازی خط راه آهن در بلاک آهودشت به بام دژ بر اثر سیل کم سابقه در ساعت ۴ صبح امروز موجب مسدودی مسیر ریلی جنوب شد.

بر این اساس، کادر فنی راه آهن با آمادگی کامل در محل مورد نظر برای بهسازی و بازگشایی مسیر حاضر هستند. در همین رابطه کلیه مسافرانی که سفر آن‌ها به این دلیل لغو شده است می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیت نسبت به استرداد ۱۰۰ درصد بهای بلیت خود اقدام کنند.
همچنین در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو لغو قطار‌ها در این محور، به محض بهبود شرایط جوی و ایمن شدن مسیر؛ قطارفوق العاده‌ای به منظور جابه جایی و خدمت رسانی به مسافران محترم در این محور درنظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است؛ مسافرین محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حرکت قطار‌ها و آخرین وضعیت مسیر‌های ریلی باسامانه صدای مسافر به شماره تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.