شناسهٔ خبر: 66108 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران:

اقدامات ستاد مدیریت بحران استان تهران در مناطق سیل‌زده خوزستان اغاز شد

بیل محمد تقی‌زاده ستاد مدیریت بحران استانداری تهران کفت: اقادامات استان تهران به عنوان ستاد معین برای کمک به مناطق سیل‌زده استان خوزستان در ابعاد مختلف شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران روز گذشته ضمن بازدید از مناطق مختلف دشت آزادگان، کوت سید نعیم و سوسنگرد از کمپ اسکان مردمی در هویزه بازدید کرد و امدادرسانی استان تهران در این استان آغاز شد.

شهداد کاوه معاون ساخت و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، با اعلام این خبر گفت: از روز گذشته یک دستگاه لودر و یک دستگاه بابکت اعزامی از شهرداری ورامین برای ایجاد سد خاکی در ابتدای روستای کوت مستقر و مشغول به کار شده است، همچنین ۵۰۰ عدد گونی خریداری شده توسط این شهرداری در خط مقدم سیل‌بند اجرایی شده و یک دستگاه بالابر نیز در دشت آزادگان وارد عمل شده است.

کاوه در ادامه افزود: با دستور مهندس تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران کمک‌های مردمی بخشداری و کارکنان ادارات شهرری و بخش فشافویه و حسن آباد ری نیز تحویل شده است.

وی همچنین از ماموریت دهیاران روستاهای شهرستان دشت آزادگان برای تعیین میزان چادر مورد نیاز و اعلام به ستاد مدیریت بحران استانداری تهران خبر داد و گفت: ۳۹ دستگاه ماشین آلات راهسازی نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی گفت: با دستور مهندس تقی زاده ۲۰ تانکر آب و ۱۰ هزار بطری آب در دشت آزادگان توزیع شده و هلال احمر این استان نیز موظف به تهیه ۸ هزار غذای آماده شده است.

کاوه در پایان از ارسال ۸ دستگاه پمپ آب از طرف شرکت آبفای تهران به سوسنگرد خبر داد.