شناسهٔ خبر: 66112 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دومین هواپیمای حامل کمک‌های انسان‌دوستانه کویت در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود آمد

هلال احمر کویت دومین محموله کمک‌های انسان دوستانه کویت برای استان‌های سیل‌زده کشور توسط یک فروند هواپیمای بویینگ C-۱۷ نیروی هوایی این کشور وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) دومین هواپیمای حامل کمک‌های انسان دوستانه هلال احمر کویت به سیل‌زدگان ایران روز گذشته وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.

فیصل جارا... نماینده هلال احمر کویت در خصوص جزییات محموله انسان دوستانه این کشور که وارد ایران شده است گفت: در راستای کمک های هلال احمر کویت به سیل زدگان کشور ایران  دومین محموله کمک های این کشور شامل ١٦٠٠ بسته مواد غذایی و همچنین ١٢٠٠ عدد فرش و لوازم ضروری دیگری است که توسط یک فروند هواپیمای بوئینگ C-١٧ Globemaster نیروی هوایی امروز را با خود به ایران آوره ایم تا شاید بتوانیم گوشه ای از درد و رنج مردم سیل زده را کم کنیم.

گفتنی است مرحله اول کمک های انسان دوستانه کشور کویت به ایران پمپ های قدرتمند تخلیه آب ، مواد غذایی و دارویی بود که در روز جمعه ١٦ فروردین ماه به کشوروارد و توسط جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده اعزام شد.