شناسهٔ خبر: 66124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ماشين‌آلات راهداری آذربايجان شرقی برای بازگشايي راه‌های سیل‌زده لرستان

کمک راهداری ۱۴ دستگاه ماشین‌آلات راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی به منظور بازگشایی و ترمیم راه‌های آسیب‌دیده از سیل شهرستان بروجرد استان لرستان برای امکان ایجاد مجدد ترددهای ایمن به این استان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی, مدیراین اداره کل اظهار داشت: با توجه به واگذاری مسئولیت بازگشایی وترمیم راههای شهرستان بروجرد به این اداره کل تعداد۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل بیل مکانیکی, لودر, کمپرسی ۱۰ چرخ, گریدر, بولدوزر, بیل بکهو, جرثقیل, سواری کمک دار و دو دستگاه تانکر سوخت۵۰۰۰ لیتری و آب ۱۰۰۰۰ لیتری به همراه اکیپ‌های کارشناسی و تعمیرات ماشین‌آلات و ۴۰ تخته پتو و بالش به این استان اعزام شدند.

 اورجعلی علیزاده، گفت: اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی نیزبه عنوان پشتیبان این اداره کل درانجام عملیات ذکرشده تعیین شده وتعداد ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری واکیپ‌های کارشناسی وتعمیرات ماشین‌آلات نیز از این استان به لرستان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: طول راه‌های اصلی شهرستان بروجرد ۱۲۸ کیلومتر و طول راه‌های روستایی این شهرستان ۵۴۰ کیلومتر می‌باشد که تیمهای اعزامی این اداره کل عملیات بازگشایی و ترمیم آنها را آغاز کرده‌اند.

 در پایان باید اشاره کرد اکیپ اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان آذربایجان شرقی در ادامه خدمت به هموطنان سیل زده استان لرستان در شهرستان بروجرد در قالب سه اکیپ مجزا اقدام به عملیات اجرایی می نماید.