شناسهٔ خبر: 66154 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در استان صورت گرفت؛

اعلام اهم برنامه‌های کمیته ویژه مدیریت بحران راه و شهرسازی استان خوزستان

بازدید با حضور نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در استان خوزستان اهم برنامه‌های کمیته ویژه مدیریت بحران راه و شهرسازی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته نشست کمیته ویژه مدیریت بحران شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خوزستان به ریاست خیراله خادمی، معاون و نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در محل اداره کل این استان برگزار شد.

در این جلسه درخصوص اقدامات پیش‌گیرانه شبکه جاده‌ای و ریلی استان خوزستان برای رفع آب‌گرفتگی ناشی از سیل در معابر و شهرهای استان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شد.

 خیراله خادمی به وارد بحث شده در جلسه و تصمیمات این شورا اشاره کرد و گفت: هماهنگی امور وزارت در کلیه بخش‌های آن در استان و تقسیم وظایف بین دستگاه‌های مربوطه براساس برنامه‌های ستاد بحران، بازدید از محل‌های دچار آبگرفتگی شده شهر اهواز به همراه وزیر کشور، شرکت در جلسه هماهنگی به ریاست وزیر کشور برای برنامه‌ریزی، بازدید از سیل‌بند و دایک حفاظتی شر سوسنگرد که توسط اداره راه و شهرسازی استان در حال عملیات و احداث است و بازدید از سیل بند و محل‌های آبگرفتگی شهر حمیدیه از جمله تصمیمات شورای مدیریت بحران است.

لازم به ذکر است به دستور وزیر راه و شهرسازی خیراله خادمی، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به عنوان نماینده ویژه محمد اسلامی در استان خوزستان مستقر شده تا درخصوص سیل اخیر گزارشات لازم را در حوزه‌های مربوط به این وزارتخانه به وی ارائه دهد.