شناسهٔ خبر: 66169 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عنوان کرد:

خلق ثروت و رونق تولید ماموریت شهر فرودگاهی در سال جدید است

نشست رستمی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خلق ثروت و رونق تولید را ماموریت و رسالت این مجموعه در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، علی رستمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت با اشاره به خلق ثروت و رونق تولید به عنوان ماموریت و رسالت جدید شرکت در سال جاری گفت: در نوروز ۹۸ با افزایش ایمنی ، افزایش رضایتمندی مسافر و ارتقا سطح خدمات به صورت غیر مستقیم به خلق ثروت و اعتبار نزد مردم و مسولان کشور برای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اقدام کردیم.

وی افزود: یکایک کارکنان شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) باید با ارائه خدمات بهتر در سال جدید باعث ایجاد نفع و سود حداکثری برای شرکت شده و با توجه به توسعه محوری بودن این سازمان در سال جدید به افزایش درآمدهای آن کمک شایان کنند. 

رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد: باید در سال رونق تولید و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری با نگاه به توان داخلی و اتکا در تمام ابعاد ، از آن به بهترین صورت ممکن بهره برداری نماییم.

این مقام مسول با اشاره به فرصت ایجاد شده هزمان با اتخاذ تحریم توسط دولت مستبد آمریکا نسبت به مردم و دولت ایران گفت: جز با تلاش و کوشش یکایک همکاران موفقیت حاصل نمی شود و امیدوارم در سال جدید و جاری در صنعت حمل و نقل هوایی بخصوص در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)شاهد به ثمر نشستن  توان داخلی در ساخت و توسعه کشور باشیم.

رستمی ادامه داد: براساس هدف گذاری  انجام شد ، امسال پروژه هایی همچون افتتاح ترمینال گالری سلام، آغاز پروازهای داخلی،راه اندازی هسته پیشران منطقه آزاد،آغاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی و پیگیری طراحی و شروع عملیات ساخت ترمینال ایران شهر با هدف رونق اقتصادی در دستور کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) قرار دارد. 

وی با تقدیر از تلاش و خدمات کلیه همکاران بخش های مختلف در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) افزود : نگاه متفاوت و خلق ثروت در سال جدید جز با همدلی وهمراهی یکایک همکارن ایجاد نمی شود و من امیدوارم این اتفاق مهم با حضور یکایک مدیران و کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)در سال جدید به منصه ظهور رسیده و شکوفا شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم کوروش فتاحی و علی عسگری اعضا هیات مدیره در سخنانی کوتاه به اهمیت اقدامات انجام شده در سال گذشته پرداخته و مطالبی در خصوص انجام اهداف سال جدید و جاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)بیان داشتند.