شناسهٔ خبر: 66276 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

بیمارستان‌های احداث شده توسط سازمان مجری در مناطق سیل‌زده مشکل سازه‌ای و خدمات‌رسانی ندارند/ ارایه امدادهای بیمارستانی هوایی در پلدختر

محمد جعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه بیمارستان های احداث شده توسط آن سازمان در مناطق سیل‌زده مشکلی پیدا نکرده و در حال ارایه خدمات به مردم هستند، اعلام کرد: از نظر ساختمانی و ادامه کار بیمارستان‌ها در مناطق سیل‌زده، هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص وضعیت بیمارستان‌های ساخته شده توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در سیل اخیر، گفت: در مناطق سیل‌زده لرستان، خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

علیزاده با اشاره به اینکه بیمارستان شهیدرحیمی خرم‌آباد که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شد، در زمان وقوع سیل به سیل‌زدگان و سایر بیماران خدمات ارائه گرد و این خدمات همچنان ادامه دارد، افزود: به‌رغم بارش‌های سیل‌آسا، طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر، این بیمارستان مشکل خاصی ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مهمتر از آن بیمارستانی که در پلدختر ساختیم و در سال های گذشته افتتاح شد با توجه به مکانیابی بیمارستان، خوشبختانه در سیل اخیر که پلدختر را تحت تاثیر قرار داده است این بیمارستان آسیب ندیده است.

وی با یادآوری این مطلب که بیمارستان پلدختر مجهز به سیستم هلی برن است، اعلام کرد: بیمارستان پلدختر به غیر از آنکه در حال ارایه خدمات به بیماران و سیل زدگان است علاوه بر آن خدمات هوایی نیز به بسیاری از بیماران و افراد نیازمند این بیمارستان ارایه کرده است.

علیزاده گفت: گزارش هایی لحظه به لحظه ای که از استان دریافت کرده ایم حاکی از آن است که بیمارستان های ساخته شده توسط سازمان مجری در مناطق سیل زده از جمله استان لرستان در حال خدمات رسانی به بیماران هستند و از نظر ساختمانی و ادامه کار هیچ مشکلی وجود ندارد.