شناسهٔ خبر: 66284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اعزام ماشین‌آلات راهسازی به یاری سیل‌زدگان لرستان شتافت

بیل مکانیکی مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان از اعزام ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهسازی به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان, پدرام با اعلام این خبر گفت : ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهسازی به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شده است و در تلاشیم که تعداد بیشتری از ماشین آلات سنگین را جهت همیاری با مردم به مناطق سیل زده در استان لرستان اعزام کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان  با اشاره به اینکه استان های گیلان و آذربایحان غربی استانهای معین ویژه استان لرستان در نظر گرفته شده اند خاطرنشان کرد : مسولیت بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان با این دو استان است.

پدرام اضافه کرد : با توجه به لزوم همیاری ، مساعدت و کمک رسانی به هموطنان گرفتار در واقعه طبيعي سيل، با هماهنگي انجام شده ، این تعداد ماشين آلات سبک و سنگين با همکاری دستگاه های اجرایی استان و بخش خصوصی عازم استان لرستان شد.

همچنین استاندار گیلان در آیین بدرقه کاروان ماشین آلات اذعان داشت : که باید همه ما در بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان از هیچ کوششی دریغ نکنیم و به یاری همنوطنان خود بشتابیم و در ابادانی این مناطق سهم مهمی داشته باشیم.

مصطفی سالاری در پایان با اشاره به اینکه کمک به این عزیزان وظیفه ملی و دینی ماست گفت : درد امروز سیل‌زدگان درد مشترک همه مردم ایران اسلامی است و هر مؤمن و مسلمانی باید دلسوز شرایط و وضعیت همنوعان خود باشد و یاریشان کند.