شناسهٔ خبر: 66303 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیركل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری خبر داد:

بازگشایی ۷۱۰ راه روستایی آسیب دیده از سیل در استان لرستان

محمد رودباری محمد رودباری گفت: ۷۱۰ راه روستایی آسیب‌دیده از سیل در استان لرستان، با تلاش شبانه‌روزی بیش از ۶۰۰ نفر نیروی راهداری اداره‌كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان و ۱۷ استان معین بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای،‌ محمد رودباری مدیركل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات این سازمان از بازگشایی ۷۱۰ راه روستایی آسیب دیده از سیل در استان لرستان خبر داد و گفت: طول راه‌های آسیب‌دیده از سیل استان لرستان ۶۰۰ كیلومتر است كه از این میزان، بالغ بر ۱۰۱ كیلومتر راه اصلی، ۴۸ كیلومتر راه فرعی و بیش از ۴۴۰ كیلومتر راه روستایی می‌باشد.

وی با بیان این كه ۱۳۰ راه روستایی نیز در حال بازگشایی است، افزودبراساس برآوردهای انجام شده، تاكنون ۳۵۰۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی شامل پل‌ها و آبروها وارد شده است.

مدیركل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین افزود: به منظور برقراری ارتباط روستاهایی كه پل‌های آنها تخریب شده است و از جمعیت بالایی برخوردارند، پنج دستگاه پل فلزی از استان‌های اصفهان، یزد، زنجان، آذربایجان‌غربی و همدان ارسال شده و در مرحله نصب و اجرا می‌باشد.