شناسهٔ خبر: 66307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اهدای لوح سپاس صورت گرفت:

تقدیر استانداری گلستان از مدیرکل راه و شهرسازی این استان

تقدیرنامه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اهدای لوح سپاس تقدیرکرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، محمدحمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان و رئیس هماهنگی گارگروه اقتصادی استان با اهدای لوح تقدیر از مهندس محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تقدیر کرد.

در متن اين لوح تقدير آمده است: بی تردید برنامه‌ریزی و حرکت برنامه محور از موثرترین گام ها در جهت رسیدن به اهداف بوده و علاوه بر هدفمند نمودن اقدامات، موجب هماهنگی و یکپارچگی بخشهای مختلف می‌شود.

تلاش خالصانه و صادقانه شما، آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر و تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پر نشاط و زیبا است ،درود بر همت بلندتان.

در بخش دیگری از متن تقدیر امده است:بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ شما بخاطر پیشبرد اهداف کارگروه هماهنگی امور اقتصادی در سال ۹۷ صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل آمده و توفیق و سلامتی شما و خانواده محترمتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.