شناسهٔ خبر: 66403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به دلیل طغیان رودخانه در استان کرمان

محور راور – دیهوک به سمت مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود شد

طغیان رودخانه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خبر داد: محور راور – دیهوک به سمت مشهد به دلیل طغیان رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان, به‌دلیل طغیان رودخانه در اثر بارندگی‌های ۲۵ فروردین ۹۸ محور راور- دیهوک، پل کالیشور تخریب و همچنین از کیلومتر ۶۰ تا ۷۰ دچار آبگرفتگی و تخریب شده و تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در این رابطه گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری و تردد از این مسیر اکیدا خودداری نموده و در صورت لزوم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سید علی حاج سید علیخانی افزود: محور باغین- یزد- طبس و همچنین مسیر سیریز- یزد- طبس به عنوان مسیرهای جایگزین تعیین شده اند و مسافران می توانند از این محورها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طغیان رودخانه های این منطقه هنوز جریان داشته و محور مورد نظر دچار آبگرفتگی و صدمه شده اند، پس از پایدار شدن شرایط جوی و توقف رودخانه ها، راهداران تلاشگر استان حداکثر توان خود را در بازگشایی مسیر بکار خواهند گرفت، اما تا اطلاع ثانوی فقط از مسیرهای ذکر شده امکان تردد وجود دارد.

برچسب‌ها: