شناسهٔ خبر: 66525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پایانه مرزی مهران

حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از پایانه مرزی مهران بر ایمن‌سازی کامل محور ایلام تا مهران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، در این سفر عبدالهاشم حسن‌نیا اظهار داشت: با توجه به سفر اربعین امسال که در پیش رو داریم و کاستی هایی که در رابطه با اربعین داشتیم اقداماتی از قبیل ایمن سازی کامل محور ایلام تا مهران و همچنین نصب سایه بان ها به منظور راحتی هر چه بهتر زائرین با توجه به در پیش رو بودن فصل گرما را در دستور کار قرار داده ایم.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که داریم روزانه به طور متوسط  ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در پایانه برکت داریم که باید با ساماندهی راه‌های دسترسی را در دستور کار داریم که ان‌شالله بتوانیم تا قبل از اربعین نسبت به سال گذشته ساماندهی کاملی را داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه به خسارات های وارده در سیل افزود: سیل اخیر به چهار دستگاه پل بزرگ آسیب جدی وارد کرده که پل گاومیشان با توجه به فصل محصولات کشاورزی و همچنین راه دسترسی بین دو استان لرستان و ایلام می باشد را در اولویت اول کار قرار داده ایم که انشالله بتوانیم  ظرف ۳ هفته آینده این پل را به بهره برداری برسانیم.

حسن نیا تصریح کرد: طی نشستی که با استاندار محترم داشتیم بقیه پروژه ها را در دستور کار قرار داده ایم که با برنامه ریزی های لازم بتوانیم کار تکمیل و بهسازی آنها را انجام دهیم تا بتوانیم تردد ایمنی را در محورهای اصلی و فرعی برقرار کنیم.