شناسهٔ خبر: 66531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل بنادر و دريانوردي استان مازندران:

توسعه گردشگري دريايي مستلزم همكاري هرچه بيش‌تر دستگاه‌هاي دولتي و بخش خصوصي است

گردشگری دریایی مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران طرح ساماندهی گردشگری دریایی نوروزی گفت: توسعه گردشگری مستلزم همکاری هرچه بیش‌تر دستگاه‌های اجرایی، نظامی و شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری دریایی است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی استان مازندران، محمد تقی انزان پور در این مراسم که روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه در بندر نوشهر برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار داشت: ساماندهی گردشگری دریایی رویکرد جدی سازمان بنادر و دریانوردی در سال های اخیر است؛ به طوریکه اجرای طرح پایلوت در زمینه شناسایی نقاط گردشگری دریایی در سطح استان با همکاری بانک‌ها و حمایت همه جانبه سازمان بنادر و دریانوردی در دست اقدام است.

   وی با قدردانی از زحمات نیروهای دریابانی و مدیران ایستگاه های گردشگری ساحلی و کارکنان بخش های مختلف اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی خاطر نشان کرد: تلاش های ارزنده شما که پیش از آغاز سال نو آغاز گردید موجب شد تا خوشبختانه نوروزی بدون سانحه دریایی را سپری نماییم ؛بنابراین ادامه همکاری ها برای رعایت استانداردهای ایمنی گردشگری دریایی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران عزیز در طول سال ضرورتی اجتناب ناپذیر است .

    مدیر کل بنادر ودریانوردی استان مازندران ایمنی را مهمترین اولویت سازمان بنادر ودریانوردی در بخش گردشگری دریایی بر شمرد و افزود :حضور سمن ها و تشکل های مردم نهاد به عنوان همیاران ناجی نوید بخش رویدادهای خوب در بخش گردشگری دریایی در سطح استان خواهد بود.

    در ادامه سرهنگ دوم حسنی جانشین فرماندهی دریابانی استان مازندران با قدردانی از همکاری خوب و مؤثر عوامل اجرایی طرح ساماندهی سفرهای دریایی در نوروز امسال ، خواستار چاره اندیشی برای چالش های فرا روی گردشگری دریایی استان مازندران مانند وجود شناورهای غیر استاندارد ،اهتمام ویژه درخصوص ساماندهی فعالیت جت اسکی ها و استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه استان مازندران در بخش گردشگری دریایی شد .

    در پایان با اهداء لوح سپاس از سوی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از زحمات و تلاش های دست اندر کاران طرح ساماندهی سفر های دریایی استان در تعطیلات نوروزی قدردانی به عمل آمد .