شناسهٔ خبر: 66670 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان حاجی آباد آسفالت می شود

جلسه حاجی آباد مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از آسفالت ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان حاجی آباد تا آخر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، آرش رضایی در حاشیه جلسه با فرماندار و شهردار حاجی آباد با ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های اجرایی راه و شهرسازی برای این شهرستان بیان داشت: ۱۲ پروژه نیمه تمام به طول ۱۰۵ کیلومتر در شهرستان حاجی آباد وجود دارد که بنا داریم در سال جاری، ۴۴ کیلومتر آن را آسفالت کنیم.

وی ادامه داد: ۶ پروژه نیمه تمام نیز در بخش احمدی داریم که ان‌شاالله تا پایان سال جاری این پروژه ها را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با اشاره به هدف این اداره کل از بازآفرینی شهری عنوان کرد: از آنجایی که شهر حاجی آباد بعد از شهر بندرعباس در بازآفرینی شهری پیشرو است، در تلاش هستیم علی رغم کاهش چشمگیر اعتبارات عمرانی در بودجه سالجاری با رایزنی های گسترده بتوانیم اعتبارات مناسبی را برای بافت ناکارآمد این شهرستان جذب کنیم.

شایان ذکر است پس از پایان جلسه، از از پروژه های بخش راه شامل ترانشه حاجی آباد، تقاطع غیر هم سطح گهکم، عملیات اجرایی بزرگراه گهکم – داراب- فسا ، پل بزرگ گنج، راه ارتباطی حاجی آباد به وکیل آباد و نیز عملیات اجرایی راههای روستایی آبماه و نیز دشت آزادگان و راه ارتباطی زیارت شاه پریان به اتفاق مسئولین حاضر در جلسه بازدید بعمل آمد و تصمیماتی نیز برای تسریع در کار اتخاذ شد.