شناسهٔ خبر: 66678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسي مسائل شهرستان نطنز در حوزه راه و شهرسازي

حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازي استان اصفهان در نشستی با نماينده شهرستان نطنز در مجلس شوراي اسلامي به بررسي مسائل این شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان اصفهان, در نشست مشتركي كه با حضور صفاري نماينده شهرستان نطنز در مجلس شوراي اسلامي و حميد رضا اميرخاني مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان و معاونان اين اداره كل و فرماندار درمحل فرمانداري اين شهرستان برگزار و مسائل اين شهرستان در حوزه راه و شهرسازي مطرح و  مورد بررسي قرار گرفت.

در طي اين جلسه با توجه به تعهدات بنياد مسكن انقلاب اسلامي درخصوص تحويل و تحول مسكن مهر بادرود و خالداباد مبني بر تامين قير تعيين شده، بنا شد اداره كل راه و شهرسازي پيگيري لازم جهت تخصيص آن را به عمل آورد.

 در ادامه رفع نقص ۱۰ كيلومتر باند دوم جديد بادرود- كاشان، بررسي وضعيت نامناسب آسانسور هاي مسكن مهر نطنز ، بررسي و شناسايي زمين هاي مناسب كاربري گردشگري و تجاري توسط اداره كل راه و شهرسازي و واگذاري آن به شهرداري نطنز جهت تحويل دادن مسكن مهر نطنز به شهرداري از مواردي بود كه در اين جلسه مطرح شد.

از ديگر موارد مطرح شده در جلسه تامين اعتبار آزادسازي و احداث جاده خالدآباد- ده باد و فمي –حسين آباد از محل تملك دارايي فرمانداري شهرستان ، و همچنين انعقاد تفاهم نامه قيريارانه اي جهت آسفالت محور چاه قم-گودرزن و محور تكيه سادات توسط اداره راه و شهرسازي شهرستان بود .