شناسهٔ خبر: 6679 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی مسکن مهر ماهشهر

مسکن مهر خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: ۴ هزار واحدمسکن مهر در این شهرستان به بهره برداری رسیده است و واحدهای باقی مانده نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال احداث هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان،رحیم عتیقی، اظهار کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان باید احداث می‌شد، که تاکنون حدود ۴ هزار واحد از این تعداد به بهره برداری رسیده است و مابقی واحدها نیز با پیشرفت فیزیکی متوسط ۷۵ درصد در حال احداث هستند.

وی افزود: تمام پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان فعال هستند و وضعیت ساخت و ساز و اجرای این واحدها بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه فاز ۱۵۰۰ واحدی مسکن مهر این شهرستان به دلیل پایین بودن سهم آورده مردم تعطیل شده بود، افزود: خوشبختانه هم اکنون این پروژه فعال شده و با توجه به تزریق تسهیلات بانکی، وضعیت ساخت و ساز این واحدها مناسب است.

عتیقی در زمینه تامین امکانات زیرساختی و روساختی واحدها تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد شبکه گذاری‌های اصلی آب، برق و گاز انجام شده است. یک مدرسه از طریق اعتبارات سازمان نوسازی مدارس با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال ساخت بود که عملیات ساخت آن به دلیل مشکلات اعتباری متوقف شد اما یک مدرسه ۱۰ کلاسه از طریق خیرین مدرسه ساز در دست احداث است که در مرحله دیوار چینی قرار دارد.

وی عنوان کرد: همچنین قرار شد با اعتباراتی که  از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین می‌شود یک واحد کلانتری در این مناطق ساخته شود و در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: با توجه به روند رو به رشد موجود پیش بینی ما این است تا پایان امسال کل پروژه های مسکن مهر این شهرستان به اتمام برسد./

نظر شما