شناسهٔ خبر: 66793 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

انتصاب علی عمرانی‌پور به عنوان مدیرکل دفتر ترویج معماری، طراحی شهری و بافت های واجد ارزش

علی عمرانی پور با حکم وزیر راه و شهرسازی، علی عمرانی پور به سمت مدیرکل دفتر ترویج معماری، طراحی شهری و بافت های واجدارزش منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی عمرانی‌پور را به سمت مدیرکل دفتر ترویج معماری، طراحی شهری و بافت های واجدارزش از دفاتر زیرمجموعه معاونت معماری و شهرسازی، منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تخصص و تعهد جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون شهرسازی و معماری به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر ترویج معماری، طراحی شهری و بافت های واجد ارزش» منصوب می نمایم.

در ادامه می‌خوانیم: اهتمام و توجه ویژه به سیاست گذاران کلان در حوزه معماری و طراحی شهری طبق قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، تدوین سیاست ها و ضوابط در زمینه توجه توامان به صیانت از بافت های تاریخی و واجد ارزش و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان آن، بازنگری در ضوابط و مقررات و تدوین الگوهای معماری با رویکرد ویژگی های اقلیمی، بومی و پیشینه تاریخی شهرهای کشور علاوه بر وظایف مصرح در این دفتر، مورد انتظار است. از خداوند متعال توفیق جنابعالی در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله را خواستارم.