شناسهٔ خبر: 66824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از پروژه های کمربندی غربی شهرستان دماوند تا پايان امسال

کمربندی دماوند معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بهره برداری پروژه های کمربندی غربی شهرستان دماوند و قطعه اول تعریض محور فیروزکوه به سمنان تا پایان پاییز امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل  راه و شهرسازی استان تهران, شهداد کاوه در بازدید محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی و میرزایی نیکو نماینده مردم فیروزکوه و دماوند از پروژه های تقاطع غیرهمسطح فیروزکوه  سمنان ، تعریض محور فیروزکوه سمنان و احداث پروژه کمربندی غربی دماوند بیان داشت: تصمیماتی به منظور پیشرفت سریعتر پروژه ها و تامین مالی آنها اتخاذ شد.

کاوه با اشاره به اینکه میزان پیشرفت فیزیکی کمربندی غربی دماوند ۶۰ درصد است گفت: پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر همسطح و تعریض محور فیروزکوه سمنان ۲۵ درصد است که قطعه اول این پروژه تا پاییز به بهره برداری می رسد, همچنین پروژه کمربندی غربی دماوند نیز تا پایان پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: کارکرد پیمانکار در پروژه کمربندی غربی دماوند تا به امروز ۲۲ میلیارد تومان و تعریض محور فیروزکوه به سمنان ۸ میلیار تومان بوده است.