شناسهٔ خبر: 66854 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عضو هيات مديره و راهبر عمليات فرودگاهي شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مطرح کرد:

تاکيد بر افزايش سرعت عمل و کيفيت مطلوب در اجرای پروژه توسعه ترمينال داخلی فرودگاه مشهد

بازدید اسفندياري در بازديد از پروژه در دست احداث توسعه ترمينال داخلي فرودگاه مشهد بر لزوم تسريع در مراحل اجراي اين پروژه تاکيد کرد و خواستار سرعت عمل و کيفيت مطلوبِ کار در عمليات احداث پروژه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی؛ عضو هيات مديره و راهبر عمليات فرودگاهي شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در فرودگاه مشهد از پروژه طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند انجام این پروژه قرار گرفت.

حسین اسفندیاری در این بازدید گفت: با توجه به موقعیت مشهد مقدس به عنوان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و انتخاب آن به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و استفاده بخشی از زائران آن حضرت از فرودگاه، باید پروژه های در حال اجرای آن هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی بر لزوم تسریع در مراحل اجرای پروژه توسعه ترمینال داخلی این فرودگاه تاکید کرد و ضمن بیان توصیه هایی به پیمانکار مربوطه؛ خواستار سرعت عمل و کیفیت مطلوبِ کار در عملیات احداث پروژه شد.

اسفندیاری همچنین از زحمات و پیگیری های مدیران فرودگاه مشهد برای پیشبرد این پروژه و تلاش برای به ثمر رسیدن آن قدردانی کرد.

قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی در این بازدید، ضمن ارایه گزارشی جامع از روند ساخت و ساز در پروژه طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، ابراز امیدواری کرد: این پروژه با حمایت های مورد نیاز و تخصیص اعتبارات لازم در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد، تا مسافران و زائران از تسهیلات مطلوب و امکانات بیشتری در بخش پروازهای داخلی بهره مند شوند.

گفتنی است؛ پروژه توسعه ی ترمینال داخلی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع و در ۴ طبقه در حال اجرا است.