شناسهٔ خبر: 66885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی کامل محورهای روستایی چکان و دهقادی الیگودرز لرستان

راهسازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از بازگشایی محور های روستاهای چکان و دهقادی و سایر روستاهای منشعب از این محورها در منطقه شول اباد الیگودرز توسط نیروهای راهداری استان مرکزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی‌فر گفت: به دنبال حضور عوامل راهداری این استان , محورهای مواصلاتی در استان لرستان و شهرستان الیگودرز به صورت کامل رفع انسداد و بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه محور شول‌آباد و مسیر روستای چگان در سیل اخیر استان لرستان به صورت کامل تخریب شده بود، گفت: تخریب این مسیر روستاییان را به شدت جهت تامین مایحتاج با مشکل مواجه کرده بود که خوشبختانه با تلاش مستمر عوامل راهداری استان مرکزی این محور بازگشایی و ترمیم شد.

زندی‌فر عنوان کرد: ۲۰ نفر از عوامل راهداری استان مرکزی به همراه ۶ دستگاه کمپرسی، یک دستگاه جرثقیل، ۱دستگاه کمرشکن، ۲ عدد لودر، یک عدد گریدر ۲ دستگاه بلدوزر از ۱۶ فروردین ماه پس از وقوع سیل سنگین در استان لرستان به جهت بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان‌های ازنا و الیگودرز در منطقه حاضر هستند و تاکنون تمامی محورهای روستایی شهرستان ازنا و بخش عمده‌ای از محورهای شهرستان الیگودرز را بازگشایی کرده‌اند.

در جریان این بازگشایی زندی‌فر مدیرکل و امیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان مرکزی در منطقه حاضر و در جریان اقدامات عوامل راهداری استان قرار داشتند.