شناسهٔ خبر: 66922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع ۸۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان وسایل نقلیه عمومی ایلام

لاستیک مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان ایلام گفت: ۹۲ درصد سهمیه لاستیک جذب شده بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان ایلام, نوراله دلخواه با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به مطالبات رانندگان حمل و نقل و کالا و پیگیری های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  ایلام تاکنون از تعداد  ۸۷۸۵ حلقه لاستیک سهمیه ای (همه سایزها) ۸۰۹۲ حلقه لاستیک دراختیار رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در استان قرار گرفته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان ایلام گفت: با هماهنگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام توزیع لاستیک سهمیه ای به استان از طریق نمایندگی های لاستیک انجام می گیرد.

وی افزود: این اداره کل براساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا و مسافر درخواست ها را بررسی نموده و نسبت به صدور حواله و تحویل آن از طریق نمایندگی های مجاز اقدام می نماید اضافه می شود: تاکنون ۹۲ درصد سهمیه لاستیک جذب شده و در اختیار رانندگان و مالکین ناوگان عمومی قرار داده شده است.