شناسهٔ خبر: 66975 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تبریک مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت روز جهانی کارگر

سیاوش امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی 11 ارديبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری .زارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ سیاوش امیرمکری پیامی که به مناسبت روز کارگر منتشر کرده است، کار را مهمترین عامل رشد و بلوغ و تعالی و توسعه فردی و اجتماعی انسان دانسته و از کارگران به عنوان زحمتکشانی یاد کرده که با وجود سختی‎ها و دشواری‎های زندگی، تن به دریای مواج سختی‎هامی زنند تا فرزندان و آینده‎سازان این جامعه را تامین و تربیت کنند.

امیر مکری در این پیام نوشته است: کار مهمترین عامل رشد و بلوغ و تعالی و توسعه فردی و اجتماعی انسان به شمار می آید. در مکتب بزرگ اسلام کار جوهره انسان و کارگر موجودی با جوهره‎ای متعالی است که پیامبر گرامی اسلام بر دستانش بوسه می‎زد. بوسه‎ای که به ما می آموزد انسان به واسطه کار و تلاش خود و فایده‎ای که به جامعه می‎رساند اعتبار و ارزش می‎یابد. ارزشی که او را سزاوار جانشینی خدا بر زمین می‎کند. با چنین دیدگاهی کارگری، امری مقدس و کارگر فردی جهادگر برای کسب روزی حلال است.

وی ادامه داده است: کارگران زحمتکشانی هستند که با وجود سختی‎ها و دشواری‎های زندگی، تن به دریای مواج سختی‎هامی زنند تا فرزندان و آینده‎سازان این جامعه را تامین و تربیت کنند؛ تا هر یک به عنصری کارآمد برای توسعه و بهبود معیشت و فرهنگ جامعه تبدیل شوند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین نوشته است: اینجانب 11 اردیبهشت روز کار و کارگر را به شما کارگران صدیق تبریک می‎گویم و به تبعیت از رسول مهربانی دست یکایکتان را می‎بوسم و از پروردگار بزرگ، سلامت و وسعت معیشتتان را آرزو می‎کنم.