شناسهٔ خبر: 67007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وعده رئیس سازمان راهداری محقق شد؛

برقراری ارتباط منطقه زیودار در کمترین زمان ممکن

عباس شرفی با تلاش جهادی راهداران، وعده حسن‌نیا محقق و ارتباط روستای زیودار قبل از نیمه اردیبهشت ماه برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان, عباس شرفی گفت: طبق وعده حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تلاش جهادی و شبانه‌روزی عوامل راهداری استان لرستان، پل فلزی روستای زیودار معمولان در حداقل زمان ممکن و قبل از نیمه اردیبهشت ماه به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: با بهره‌برداری از این پل، ارتباط جمعیت زیادی از مردم روستاهای منطقه برقرار و امکان خدمت‌رسانی به این مناطق تسهیل گردید.

وی گفت: در سیل دوازدهم فروردین تعداد زیادی از پلهای روستایی محور خرم آباد- پلدختر و معمولان تخریب شدند که با تدبیر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جایگزینی پلهای فلزی موقت به‌عنوان راهکار کوتاه‌مدت در دستور کار قرار گرفت.

شرفی از تلاش همه کسانی که در این پروژه فعالیت داشتند، قدردانی کرد و گفت: جا دارد از توجه ویژه رییس و مدیران ارشد سازمان راهداری و استان‌های معین، استاندار و مدیران استان لرستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستان پلدختر که از ابتدای سیل تاکنون همراه و همپای مردم و راهداری لرستان بوده‌اند، کمال تشکر را داشته باشیم.

برچسب‌ها: