شناسهٔ خبر: 67016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجراي آسفالت گرم باند دوم تيران – سامان اصفهان به طول پنج كيلومتر

آسفالت تیران رييس اداره راه وشهرسازي شهرستان تيران و كرون از عملیاتی شدن آسفالت گرم باند دوم تيران – سامان به طول ۵ كيلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان اصفهان، مرتضي فولادي در اين باره گفت: محور تيران – سامان يكي از محورهاي پرتردد بين دواستان اصفهان و چهارمحال و بختياري است كه با پيگيري‌هاي انجام شده احداث باند دوم آن در حال انجام و پنج كيلومتر اين مسيردر حال انجام عمليات آسفالت گرم است.

فولادي افزود: اين ميزان عمليات با اعتباري بيش از ۳۳ ميليارد ريال در حال انجام است كه با اجراي كامل آن يكي از نقاط پرحادثه اين مسير مواصلاتي مرتفع خواهد شد.

وي اظهار داشت: كل اين مسير در حوزه استحفاظي استان ۱۸ كيلومتر است كه پنج كيلومتر آن در حال آسفالت و دو كيلومتر نيز آزادسازي آن انجام و با توجه به شناسايي به عنوان نقطه حادثه خيز، توسط اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي در حال انجام و ۱۱ كيلومتر باقيمانده نيز پيمانكار مشخص و در مرحله نهايي قرار داد است.

رييس اداره راه و شهرسازي شهرستان تيران و كرون ابراز اميدواري كرد تا با اجراي اين پروژه ايمني عبور و مرور در محور برقرار و يكي از نقاط پرحادثه مرتفع شود.