شناسهٔ خبر: 67024 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کمک‌ ۲۰میلیون تومانی کارکنان راه و شهرسازی اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واریز ۲۰میلیون تومان کمک‌های نقدی کارکنان راه و شهرسازی استان اردبیل برای تهیه اقلام مورد نیاز مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع و رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، محبوب حیدری ضمن قدردانی از حسن اعتماد کارکنان راه و شهرسازی استان اردبیل اعلام کرد: رقم مشارکت‌های نقدی کارکنان راه و شهرسازی برای تهیه اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده کشور واریز مستقیم به حساب ستاد اربعین حسینی اردبیل ۲۰ میلیون تومان بوده و این بدان معناست که مردم نوع‌دوست ایران علی الخصوص کارکنان خدوم راه و شهرسازی استان اردبیل در کنار عزیزان در مناطق سیل زده کشور بوده‌اند.

وی گفت: جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در اداره کل به همت همکاران ، ایثارگران و بسیجیان اداره کل به صورت خود جوش سازماندهی شده و در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه کارکنان راه و شهرسازی مشارکت کردند.

لازم به ذکر است حادثه‌ی تأثرانگیز سیل ویرانگر در چند استان کشور که به درگذشت تعدادی از مردم عزیز و داغدار شدن خانواده‌ها در ایام عید و نیز به مجروحیت جمعی دیگر و ویرانی و خسارت‌های فراوانی انجامید، مایه‌ی اندوه بسیاری شد.