شناسهٔ خبر: 67047 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران:

جبران خسارت‌های ناشی از سیل نیازمند استفاده از ظرفیت بودجه ۹۸ است

بازدید جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران جبران خسارت‌های ناشی از سیل را نیازمند استفاده از ظرفیت بودجه ۹۸ دانست و گفت: به محض در اختیار گرفتن منابع مالی به استان گلستان تخصیص می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهرام آدم‌نژاد  که ظهر شنبه به همراه رئیس کمیسیون عمران به استان گلستان سفر کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس و تعدادی از نمایندگان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به استان گلستان مقرر شد که در کنار آن‌ها مسئولان اجرایی از جمله حوزه وزارت راه و شهرسازی هم حضور داشته باشند.

وی با بیان این که سعی کردیم که همه حوزه‌های حمل‌و‌نقلی وزارت راه و شهرسازی در کنار این مسئولان باشند، افزود: در بازدیدها و جلسات، ارزیابی از وضعیت موجود، اقدامات انجام شده و پیش‌بینی‌ها صورت خواهد گرفت تا بتوانیم برنامه‌ریزی و اقدامات موثر داشته باشیم.

آدم نژاد تصریح کرد: امیدواریم که از ظرفیت بودجه سال ۹۸ برای جبران خسارات استفاده شود و در این خصوص به همراهی دولت و نمایندگان نیاز است.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با بیان این که «این سفر کمک شایانی به این امر خواهد کرد»، گفت: در جریان وقوع سیل در حوزه‌های مختلف حمل‌و‌نقل استان گلستان مشکلات زیادی از جمله راه‌آهن داشتیم و بسیاری از راه‌های روستایی، ابنیه فنی مانند پل، آب رو، آب‌نما و غیره تخریب شده و میزان تخریب برآورد و در چند مرحله ارسال شد.

بر اساس گزارش مهر آدم نژاد ضمن تشکر از زحمات مدیران کل راه و شهرسازی و راهدارای و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان، یادآور شد: ارزیابی خسارات به ستاد ارسال شده و به محض این که منابع مالی را در اختیار بگیریم به استان اختصاص داده می شود.