شناسهٔ خبر: 67139 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرعامل راه‌آهن با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مطرح شد:

تاکید بر هم‌افزایی راه‌آهن و خاتم‌الانبیا برای بهبود سه پروژه ویژه ریلی

دیدار مدیرعامل راه‌آهن در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیابا اشاره بر ضرورت بهره‌مندی از فرصت‌های موجود و هم‌افزایی در جهت بهبود پروژه‌های ریلی به ویژه پروژه تونل منطقه ۱۷ و ۱۸، پروژه راه‌آهن دوخطه اهواز- اندیمشک و همچنین بر همکاری‌های مورد نیاز در خصوص انجام پروژه قطار سریع السیر تهران‌-قم‌-اصفهان، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی، مدیرعامل راه‌آهن با سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا روز  ۱۵ اردیبهشت ماه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه رسولی، مدیرعامل راه‌آهن با اشاره بر ضرورت بهره مندی از فرصت های موجود و هم افزایی در جهت بهبود پروژه های ریلی به ویژه پروژه تونل منطقه ۱۷ و ۱۸ ، پروژه راه‌آهن دوخطه اهواز- اندیمشک و همچنین بر همکاری‌های مورد نیاز در خصوص انجام پروژه قطار سریع السیر تهران‌–‌قم‌–‌اصفهان، تاکید کرد.

سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا نیز با ابراز خرسندی از جلسه برگزار شده و بیان ظرفیتهای بالای موجود، از اعلام آمادگی کامل این قرارگاه، برای همکاری در پروژه های ریلی خبر داد.

برچسب‌ها: