شناسهٔ خبر: 67190 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبر داد؛

افزایش تردد مسافران خارجی از پایانه بیله سوار

علی رحمتی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با گذشت ۴۹ روز از سال ۹۸، تردد مسافران خارجی از پایانه مرزی بیله سوار با افزایش همراه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی صبح چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در ماه های فروردین و ۱۵ روز نخست اردیبهشت ماه، تردد مسافران خارجی با افزایش همراه شد.

عضو شورای ترافیک استان افزود: مجموع تردد در فروردین ماه ۱۲۱ هزار و ۶۱۸ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش دارد.

عضو شورای اداری استان افزود: در ۱۵ روزه نخست اردیبهشت ماه نیز تردد مسافر از پایانه مرزی ۷۱ هزار و ۸۶۶ نفر به ثبت رسیده که بیش از ۳۰ درصد افزایش دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان تاکید کرد: سهم عمده تردد از پایانه مربوط به مسافران خارجی است و افزایش تردد بیشتر مربوط به افزایش تردد مسافران خارجی از پایانه است.

رحمتی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال ورودی مسافرخارجی به پایانه ۸۶ هزار و ۷۰۸ نفر و خروجی مسافر خارجی ۸۶ هزار و ۵۶۷ نفر به ثبت رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در بازه زمانی ذکر شده ورودی مسافر ایرانی ۱۱ هزار و ۶۲۳ نفر و خروجی مسافر ایرانی ۸۵۸۶ نفر است.