شناسهٔ خبر: 67226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی طرح مسکن مهر جنوب کرمان در شورای مسکن استان

افتتاح بيش از پنج هزار واحد مسكن مهر شهر جديد پرديس با حضور وزیر راه و شهرسازی قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در طرح مسکن مهر، در نشست شورای مسکن استان کرمان از تحویل ۴۱ هزار و ۵۰۰واحد مسکن مهر در استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره اطلاع رسانی و ارتباطات اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان, احمد اصغری مهرآبادی اظهار داشت: به منظور رفع  مشکل واحدهای درگیر پرونده قضایی، با درخواست وزیر راه و شهرسازی از رئیس قوه قضائیه، امیدواریم در روند بررسی پرونده‌ها ی مورد نظر تسریع شود.

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر اعلام کرد: باتوجه به استقبال سازندگان مسکن مهر از طرح خودمالکی واحد ها، این وزارتخانه با در اختیار گذاشتن زمین به سازندگان ،از طرح خود مالک شدن مجریان طرح حمایت خواهد کرد.

در ادامه این جلسه محمد سار دویی مدیر کل راه و شهر سازی  جنوب کرمان ضمن تاکید بر همکاری سایر نهادهای درگیر در پروژ اعلام کرد: در جنوب کرمان  ۶هزارو ۳۴۵ واحد مسکن مهر وجود دارد که ۴هزار و ۵۲۶ واحد آن تکمیل و یک هزار و ۸۱۹ واحد آن باقی مانده است.

وی گفت: طی جلساتی که در هفته های گذشته با نهادهای مرتبط داشتیم پروژه ۱۵۰۰ واحدی شهرستان کهنوج در دستور کار قرار گرفت. 

وی همچنین افزود: پس از تکمیل زیر ساختهای مورد نظر اهم از گاز ، برق و فاضلاب ۱۳۰۰ واحد به کارکنان آموزش و پرورش و ۲۰۰واحد به مددجویان کمیته امداد واگذار خواهد شد.

ساردویی یاد آور شد: مجتمع ۱۶۵ واحدی کهنوج که پروژه آن متوقف شده بود در طرح خود مالکی دوباره شروع به کار خواهد کرد  وبه غیر از  ۹۹ واحد در شهرستان جیرفت  که به دلیل اختلاف بین اعضاءو مدیران عامل غیر فعال شده بود ، مابقی تا پایان سال ۱۳۹۸ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .