شناسهٔ خبر: 67305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی فرمانداران میناب و رودان از تلاش های مجموعه راهداری هرمزگان

جلسه فرماندارمیناب فرمانداران میناب و رودان در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از تلاش‌های این اداره کل تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، فرمانداران میناب و رودان با داريوش باقرچوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و ميرداد ميردادي معاون راهداری دیدار کردند.

فرمانداران میناب و رودان ضمن قدردانی و تشکر از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای با بيان  برخی مشکلات موجود در محورهاي  مواصلاتی ارودان وميناب  خواستار رفع این نواقص در جاده های این شهرستانها شدند .

در حاشیه این دیدار داریوش باقرجوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توضیحاتی را ارائه دادند و به اهمیت ایمنی تردد راههای شریانی اشاره کردند .

این مقام مسئول در ادامه این نشست اشاره اي به بهسازی محور میناب تا سه راهی راونگ با همکاری فرمانداری این شهرستان كرد و گفت: مطالعه و اجرای این پروژه بعهده این مجموعه و تامین اعتبار برای اجرای این بهسازی به عهده فرمانداری آن شهرستان است.

وی همچنین به ادامه روکش آسفالت محور میناب به بشاگرد که در سال گذشته حدود ۴ کیلومتر انجام شده قول مساعد جهت ۱۸ کیلومترديگر  در سال جاری دادند .

باقرجوان  از شانه سازی محور زیارتعلی و ایمن سازی تقاطع بعد از پل آب نما شهرستان رودان خبر داد و افزود: همچینین اصلاح قوس های خطرناک محور برنتین به جغین در حال انجام است و اظهار اميدواري نمود كه این پروژه ها با سرعت بیش‌تری انجام شود.