شناسهٔ خبر: 67387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

به بهره‌برداری رسیدن راهدارخانه مرکزی اردبیل در بهار سال آینده

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: پروژه ساختمان راهدارخانه مرکزی اردبیل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بهار ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از این پروژه عمرانی تصریح کرد: راهدارخانه مرکزی در ۸ هزار متر مربع زیربنا و عرصه ۴ هکتار ی احداث می شود.

عضو شورای اداری استان تاکید کرد: این پروژه با اعتبار ۲۰میلیارد تومانی در حال احداث است که از این میزان ۱۳ میلیارد تومان مربوط به احداث ساختمان و محوطه و ۷ میلیارد تومان مربوط به تاسیسات ساختمان است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان ادامه داد: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی، این ساختمان جهت استقرار بخش اداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بهار ۹۹ آماده بهره برداری خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به احداث این ساختمان در خیابان جام جم، ابتدای جاده اردبیل- نمین تصریح کرد: با بهره برداری از این ساختمان سطح خدمت رسانی به ارباب رجوع با بهبود کمی و کیفی مواجه خواهد شد.