شناسهٔ خبر: 67435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای ایمنی انجام می شود؛

اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان مرکزی

پلسازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۴ پروژه اصلاح نقاط حادثه‌خیز در راستای اجرای پروژه‌های پیشنهادی اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در سال ۹۸ در استان مرکزی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی, علی زندی‌فر با اشاره به پروژه‌های پیشنهادی اصلاح و رفع نقاط پرحادثه‌ در سال ۹۸ و ۱۴ پروژه مدنظر در این راستا اظهار داشت: ۵ پروژه در محور شهرستان ساوه پیشنهاد شده است که شامل عملیات تکمیلی زیرگذر شهرک صنعتی پرندک در محور قدیم ساوه-تهران با اعتبار ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال می‌شود و تاکنون عملیات خاکبرداری و احداث دیوار حائل سنگی به طول ۴۵ متر انجام و قسمتی از عملیات و ایمن‌سازی باقی مانده است.

وی با اشاره به پروژه تکمیل زیرگذر پل راه‌آهن پرندک و احداث یک کیلومتر مسیر با اعتبار ۱۴ هزار میلیون ریال افزود: به منظور این پروژه تاکنون ۴ هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: پروژه ایمن‌سازی و اصلاح دوربرگردان مسلم‌آباد محورساوه- همدان هم در دست اقدام است که اعتبار پیشنهادی این پروژه ۱۷ هزار میلیون ریال بوده است و تاکنون ۱۸ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام و تکمیل عملیات و ایمن‌سازی نیز باقی‌مانده است.

زندی‌فر بیان کرد: همچنین در محور قدیم ساوه- آوه- سلفچگان، عملیات تکمیلی زیرگذر آوه با اعتبار ۹ هزار میلیون ریال دنبال می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های مدنظر در محورهای شهرستان اراک ادامه داد: در این حوزه نیز ۲ پروژه مد نظر است که بخشی از آن تاکنون اجرایی شده است و شامل دو پروژه در محور اراک- سلفچگان می‌شود.