شناسهٔ خبر: 67500 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی:

روابط عمومی وظیفه خطیری در انعکاس و نمایش اقدامات مجموعه عظیم وزارت راه و شهرسازی دارد / مجموعه اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در سیل اخیر بسیار بزرگ بود

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: روابط عمومی‌ها در نمایش فعالیت‌های یک سازمان و آگاه ساختن افکار عمومی نسبت به اقدامات صورت گرفته به خصوص در مجموعه عظیمی همچون وزارت راه و شهرسازی از اهمیت ویژهای برخوردار است.

مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی صبح امروز به همراه چند تن از معاونان به مناسبت روز جهانی ارتباطات با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی این روز را به همه فعالان عرصه روابط عمومی در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی تبریک گفت.

عبوری در این حضور ضمن مهم دانستن نقش روابط عمومی‌ها در نمایش فعالیت‌های یک سازمان و آگاه ساختن افکار عمومی، در خصوص اقدامات صورت گرفته، اظهار کرد: روابط عمومی یک وظیفه خطیر و مهمی در انعکاس و نمایش اقدامات مجموعه عظیمی همچون وزارت راه و شهرسازی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: اهمیت این موضوع با مجموعه اقداماتی که از سوی همکاران ما در این بخش صورت گرفت، به خصوص در جریان سیل اخیر که ۲۴ استان کشورمان را درگیر کرد، به خوبی لمس شد. در این سیل همه بخش‌های وزارت راه و شهرسازی به خصوص سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه آهن، زمین و مسکن، بنیاد مسکن و سایر بخش‌ها نقش ویژه‌ای داشتند و خدمات بسیار مطلوبی ارائه کردند و این کارهای انجام شده باید انعکاس یافته و دیده شود.

عبوری تصریح کرد: در همین سیل اخیر وزارت راه و شهرسازی خیلی سریع پل‌های سیار و آماده‌ را از ماشین‌سازی اراک خریداری کرد تا جایگزین پل‌های خراب شده کند. بر اثر سیل بیش از ۳۳۰ دهنه پل ما کاملا تخریب و صدها کیلومتر از جاده‌های از بین رفتند، اما با همه مشکلات سخت اقتصادی اقدامات لازم برای بازسازی انجام شد و در بسیاری از نقاط حادثه دیده هم در حال اجرا است..

وی افزود: همه نیروهای وزارت راه و شهرسازی با بیش از ۱۰ هزار ماشین راهسازی برای خدمت‌رسانی بسیج شدند و این می‌طلبد این حجم از فعالیت و تلاش نیروی انسانی و خدمات به بهترین شکل نمایش داده شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این بین شخص مقام عالی وزارت در همه نقاط سیل زده حضور میدانی داشتند و از نزدیک مشکلاتی که برای مردم ایجاد شد را رصد می‌کردند. این موضوع یک نقطه قوت در بین دولتمردان بود و خدا را شکر در این مسیر همه همکاران همراه بودند.

وی در پایان گفت: مجموعه اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در سیل اخیر بسیار بزرگ بوده و امیدوارم با تلاش تک تک همکاران و هماهنگی با سازمان‌های تابعه شاهد نمایش هرچه بهتر و بیش‌تر مجموعه خدمات صورت گرفته باشیم.