شناسهٔ خبر: 67546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی از فعالان روابط عمومی رسانی راه وشهرسازی استان گیلان

روابط عمومی گیلان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی طی مراسمی ازهمکارن اداره ارتباطات واطلاع‌رسانی راه وشهرسازی استان گیلان تقدیر و قدردانی شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان, به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روزارتباطات و روابط عمومی ، ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در نشستی صمیمانه با همکارن اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی استان از زحمات وتلاشهای آنها تقدیر وتشکر کرد.

در این دیدار که با حضور مدیرکل ،مدیر توسعه ومنابع و همکارن اداره ارتباطات واطلاع رسانی برگزار شد ، ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی استان ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، روابط عمومی را منعکس کننده اهداف یک سازمان دانست و افزود: روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه تثبیت نمائیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی استان تصریح کرد : روابط عمومی، رکن اساسی در هر سازمانی است و انتظار می رود تا بتواند در راستای اهداف سازمان گامهای مؤثری بردارد واگر روابط عمومی یک مجموعه به درستی عمل نکند، عملکرد آن سازمان به درستی به مردم اطلاع رسانی نمی شود و خدمات و دستاوردهای آن نیز نمود نمی یابد.

پدرام ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه روابط عمومی راه وشهرسازی استان ، خاطر نشان کرد:فعالیتهای اداره ارتباطات واطلاع رسانی باید بگونه ای مدیریت شودتا ضمن اطلاع یابی از رویدادهای مهم مرتبط با حیطه کاری ،اطلاعات آن پایش ودر اسرع وقت تحلیلی از رویدادهای مهم در اختیار مدیرت دستگاه قرار گیرد.

محمد راکعی رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان نیز ضمن تبریک روز روابط عمومی از حسن استقبال مدیریت دستگاه ومدیریت توسعه ومنابع برای برگزاری این نشست تشکر وقدردانی نمود.در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات کارکنان اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی استان تجلیل بعمل آمد.