شناسهٔ خبر: 67555 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ ساخت مدرسه ای ۱۵ کلاسه در دماوند به زمین خورد

کلنگ زنی دماوند با تامین زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران کلنگ یک باب مدرسه ۱۵ کلاسه در دماوند به زمین خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، پرویز فیروز در این رابطه گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس تفاهم نامه احداث ۵ باب مدرسه را در پروژه های مسکن مهر دماوند ، فیروزکوه، پیشوا و اسلامشهر امضا کرده اند.

معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: مطابق با این تفاهم نامه این پنجمین مدرسه ای است که ساخت آن شروع شده است در حال حاضر مدرسه شماره ۱ و ۲ پیشوا با ۵۰ و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، مدرسه شهرک امام حسین با ۸۵ درصد پیشرفت و مدرسه دشت ناصر فیروزکوه نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فعال هستند.

علیرضا خالق دوست رئیس منطقه راه و شهرسازی شرق تهران هم گفت: مدرسه ۱۵ کلاسه دماوند دارای ۲۰۰۰ مترمربع زیربنا و فضای حیاط بوده و در ۴ طبقه با اسکلت بتنی ساخته خواهد شد.

شهری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران هم ضمن تشکر از تعامل صورت گرفته بیان کرد: زمینی که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تحویل گرفته ایم ۵۹۰۰ مترمربع است که ۲۰۰۰ متر آن برای ساخت مدرسه تخصیص خواهد یافت و مابقی جهت توسعه فرهنگی در آینده نزدیک نگهداری خواهد شد.