شناسهٔ خبر: 67611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران :

روابط عمومی ها قلب تپنده هر دستگاهی هستند

روابط عمومی ساری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با عنوان اینکه روابط عمومی به عنوان قدرت فیزیکی و مجازی هر نهادی محسوب می گردد افزود : روابط عمومی به عنوان یک فن و هنر تلقی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, سید محمد نظری با اشاره به اینکه نقش روابط عمومی در اداره کل راه شهرسازی با توجه به حجم وسیع فعالیت ها و گستردگی دامنه پروژه ها فراوان می باشد تصریح کرد : روابط عمومی به عنوان اهرم توانمند ارتباطی می بایست کمک حال این دستگاه باشد.

وی همچنین با اعلام تبریک بمناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات  خاطرنشان کرد : پوشش اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی و آگاه کردن بخش های مختلف جامعه از عملکرد این دستگاه مقوله ای مهم و اساسی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد : با توجه به ایجاد شکل گیری فضاهای رسانه ای گوناگون ، بهره گیری از ظرفیت هایی همچون  فضای مجازی صداوسیما  و دیگر قابلیت های سایبری از قبیل تیزر انیمیشن می تواند موجب افزایش قدرت اطلاع رسانی و ارتباطات شود.

قابل ذکر است در پایان بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اهدای لوح تقدیری از زحمات همکاران اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران تقدیر بعمل آمد.